Het Kerkelijk Bureau gaat met kerstreces van vrijdag 20 december t/m woensdag 1 januari. De medewerkers wensen u gezegende Kerstdagen en een gelukkig 2025!

Het Kerkelijk Bureau regelt allerlei administratieve zaken voor alle wijkgemeenten van de PGA, zoals wijzigingen in het ledenbestand, afgifte van collectebonnen en het bijhouden van het archief.

Je kunt telefonisch of schriftelijk contact met het Kerkelijk Bureau opnemen, of langsgaan tijdens de openingstijden.

Ze zitten op de Groenmarkt, aan de zijkant van de Sint-Joriskerk, boven het kantoor van ‘t Gilde.

Groenmarkt 19
3811 CP Amersfoort

Tel: 033-4610441
E-mail: info@pkn-amersfoort.nl

Openingstijden: dinsdag en woensdag van 9:00 tot 12:00 uur

 

Administratie

De burgerlijke overheid (GBA) geeft veranderingen – zoals verhuizing, huwelijk, scheiding en overlijden – door aan de ledenadministratie van de Protestantse Kerk in Nederland. Deze geeft die vervolgens door aan de plaatselijke kerkelijke bureaus.

Je kunt terecht voor:

  • inschrijven van leden
  • overschrijven
  • uitschrijven
  • aanvragen attestatie/ doopbewijs
  • adreswijzigingen
  • abonnementen Vierklank
  • verwerken van de melding van geboorte, doop, belijdenis, huwelijk, echtscheiding en overlijden

Start met typen en druk op Enter om te zoeken